"I want the manager"

Utvandrarna på klubben The Mezz efter stängningstid kan inte bli annat än legendariskt. Idag är det soffläge med varsin pizza för våran lilla grupp. Herregud, det är tur att jag ska på två jobbintervjuer i veckan så jag styr upp mitt såkallade liv. That's right. Den arbetslösa halvan av Utvandrarna ska till ett hotell samt en klubb för eventuell anställning. Det går bra nu. Fick även ett mail precis, jag citerar;

"NU ÄR DET BOKAT!!! Malin och jag kommer att landa på den gröna ön lördag 5 december kl 12,30."


Min kära mor och syster kommer alltså och hälsar på oss. Ser fram emot en stor leverans svenskt plockgodis och lite kärlek såklart. Nu ska jag återgå till framåtstupa-soffläge och den enda aktiviteten jag ska ägna mig åt är att zappa mellan kanalerna. Brukar ha svårt för att bestämma mig för om jag ska se Friends eller America's next top-model. Det är svåra beslut vi har att fatta här i Sweden-mansion.

trevlig onsdag kära vänner, frid vare med er

Kommentarer
Postat av: Annika

Plockgodis Ha Ha! Vi åker med Ryanair där man får ta med sig ett litet handbagage som inkluderar handväskan. Kärlek däremot ska ni få i stora lass. Kanske till och med lite god mat på restaurang för att fira mors födelsedag.Inget Lidl här inte

2009-11-18 @ 16:22:37
Postat av: BZ

Ett stort grattis Tessan både till de eventuella jobben och besöket

2009-11-18 @ 16:27:55
URL: http://notthefirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0