Alla handlingar har sitt pris

Det verkar som att min plan att få Frida sjuk fungerade. Men jag är inte nöjd med resultatet. Inte nöjd alls! Jag hade tänkt att hon bara skulle bli lite sjuk så vi fortfarande kunde hitta på saker. Gå på museum och bio och så. Dock är hon, som ni kan se, inte alls något roligt sällskap för tillfället.



Inte nog med det, ibland kraxar hon till och vill ha något. Nyss fick jag släpa med mig två 1½ liters vattenflaskor från affären och nu ska jag ge mig ut på jakt efter fruktmentos. Jag tror faktiskt jag gillade henne bättre när hon jobbade.

nu ska jag till affären och begrunda det faktum att jag måste börja tänka på konsekvenserna av mina briljanta idéer. Tex att köpa för mycket tonfisk och att försöka få min sambo sjuk är saker som inte slutar bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0