Idag är det söndag

känns det som. Inte mkt har blivit uträttat idag, men det är okej. Nu ska vi kolla på Sex And The City och jag är inte helt nöjd över det faktum att en viss person kommenterar från the big apple.. Det rycker i shoppingnerven och jag skakar av abstinens. När vi var ute på bankärenden igår lyckades jag även få med mig en liten svart sak och en kavaj och juste en ny halsduk också, men det känns ändå inte som att mitt behov är stillat.
Ankan du får helt enkelt shoppa för oss också för det här håller inte!


lesmoking

Kommentarer
Postat av: Denise

Ar pa bussen pa vag till Daniel, Bath. Supermobilen imponerar med att hitta er sida! Basta vapendragare, glom inte att leva livet. Ta en jaeger for mycket, rok en cigg och beundra stjarnorna! For i London skiner solen

. Helt absurt eller inte, men ikvall blir det aka av!

2009-10-23 @ 18:28:54
Postat av: BZ

Gör slut på alla pengarna så är det sluthandlat,det är så man behandlar begär

2009-10-23 @ 23:47:11
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag lovar Frida!New York är tömt.Inte en affär som vi inte har gjort rika. Har som tur är underbara vänner så vi åkte 1:a klass hem med fantastisk mat och dryck och inte förglömma säten som gick att göra till sängar. Jag får omvärdera detta med lyx. Jag är nog gjord för ett sånt liv.

2009-10-25 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0