Min nya bästa vän - My new BFF

Det händer inte mkt i Sweden mansion för tillfället, T äter tonfisk till förbannelse och F har fått "smittan". Det blev till att sjukanmäla sig imorse och förmodligen imorgon med. Får se om jag har kvar jobbet efter helgen annars går jag dit och smittar ner dom.. Ni har många intressanta inlägg att se fram emot, jag tänkte delge er information om hur man bäst vänder på kudden för att den ska vara kall, den ultimata lager på lager outfiten för febersjuka, exakt vid vilken tidpunkt i feberkurvan man ska ta drogen för bästa effekt och mycket annat spännande. Alvedon är för övrigt min bästa vän för tillfället, T är bra hon också, hon hjälper mina svaga händer att öppna tonfisk konserver, men inget slår Alvedon. Jag ska skriva en bok tillägnad alvedon, och döpa mina barn efter denna fantastiska uppfinning. Alvedon är allt jag lever för just nu..


Frida hjärta brusalvedon

Kommentarer
Postat av: Jerry

Varför flunsa vaccin när man kan botas, med tonfisk och alvedon helt utan biverkningar KRYA PÅ DIG

2009-10-16 @ 21:51:00
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: BZ

Hej tjejer nu kan ni hålla på och smitta varandra och köpa storpack Alvedon i stället för tonfisk.

Krya på er båda två så vi får höra lite av ert roliga liv på den gröna ön

2009-10-16 @ 22:27:06
URL: http://nottefirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0