Personalomsorg

Idag har varit en intressant dag, jag har varit när att blåsa av den gröna ön ett antal gånger, både på väg till och hem från jobbet. Väl på jobbet anser tydligen chefen att jag ser ut att behöva ett paket kondomer, för med ett leende på läpparna hivar han fram ett antal och delar ut med orden; be safe! Det kan man kalla att ta hand om sin personal. Rykten har även nått Irland om att Lindvallarna dinerar med Hagtornarna på hemmaplan ikväll, kan sluta hur som helst. Jävlar i min lilla låda. Imorgon får man sova en timme extra.
Gud finns.


Kommentarer
Postat av: Lea

--- och enmarken dinerar också! + SJU HUNDAR.

2009-10-24 @ 23:04:41
Postat av: Jerry

Det var väldigt god mat men efterrsom man har karaktär så åt jag bara lagom,



tills jag blev mätt ;-))

2009-10-25 @ 11:17:28
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: S

haha personalomsorg, I like it!

vänligen kolla mailen tess :)

2009-10-25 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0