Snuvad på konfekten

Frida suktades med utgång ikväll. Efter 5 dagar av CV-skrivande, jobbsökande och kvällar inne på vårat hostel var jag självklart mer än taggad på att få se mer av Dublins ökända nattliv. Medan jag som bäst satt och funderade på om det första jag skulle beställa var en Guinness eller mojito kom hon dock på att hon skulle provjobba från klockan 19 till 03 idag. Så även denna kväll har spenderats med jobbsökande, över internet denna gång. Jag tror jag kommer spy om jag behöver skriva; "I am writing in response to your advertisement at jobs.ie..." en gång till.

Förövrigt är det slut på Utvandrarnas hostel-dagar. vi har nämligen blivit med lägenhet! På lördag klockan 13.00 infinner vi oss i vår fina fina lägenhet som vi kommer dela med två spanjorskor som är hur gulliga som helst.

Nu ska jag sova och vänta på min sambo som kommer dyka upp runt halv fyra inatt. Godnatt!

Den här ska jag somna till


Kommentarer
Postat av: JK

Åhåå lyssnar på honom jag med, me like! Och du håll dig till mitt måtto " De löser sig "

I belive in you <3

2009-10-09 @ 23:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0