Vi gillar när ni kommenterar

"Basta vapendragare, glom inte att leva livet. Ta en jaeger for mycket, rok en cigg och beundra stjarnorna!"

"Lyckas han så lyckas jag."

"hej! vi har det bra här hemma, stanna kvar!!!! Vi saknar er inte!!!! Alla hälsar, en liten lögn..."

"vad i herrans namn håller du på med?"

"om någon är rädd att bli biten av tonfiskburkarna släng dem och svält er ur situationen."

"Jag ska bjuda på pizza från pizzerian för det har jag råd med!"

"Jag tror att jag kanske hatar er båda två. Men vänta bara, ni åker på spö när jag kommer och hälsar på!"

"HAHAH luffare!! vad ska dom tro om svenska flickor. Nu får du skärpa dig"

"Detta ingår i en mammas uppgift och nu får hon ta på sig den rollen.Själv åker jag till New York och roar mig istället!!"

"Irland kanske är lite blåsig så här års men det är säkert varmt på pubarna"

"ska tänka på dig nästa gånga jag INTE dansar nykter"


Ni är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0