Casual Friday

Igår var det fredag och det gjorde mig glad för att;

*Jag fick ha jeans på jobbet. Nästan lite av ett halleluja-moment

*Vi hade fredagsfika med kanelbullar med mitt team. Ännu större halleluja.

*Jag behövde inte ställa klockan på 05.30 när jag skulle sova

*Jag fick träffa sambo lite mer än ett "hej" i halvvaket tillstånd

*Jag behövde inte ställa klockan på 05.30 när jag skulle sova

*Det var fullt tillåtet att dricka x antal blackcurrantdrinkar

*Jag behövde inte ställa klockan på 05.30 när jag skulle sova

Oh, nämde jag att jag fick sova hur länge jag ville imorse? Detta har självfallet utnyttjats till max. Har tvingat mig själv att somna om för jag vaknade innan tolv, jag tryckte bort ett samtal (hoppas det inte var viktigt), totalignorerade det faktum att jag behövde gå på damernas och drack ett glas vatten som troligtvis stått i vårt fönster närmare 2 veckor när jag blev törstig. Allt för att slippa röra mig från sängen. 13.30 kände jag dock att det kanske var dags att vara lite produktiv, så jag flyttade mig till soffan.

Vad ska ni göra i helgen kära läsare?


Kommentarer
Postat av: Denise

Sa black currant ar den nya J&C?

2010-01-23 @ 15:27:37
Postat av: F

Denise: OM den är!

2010-01-23 @ 16:02:10
Postat av: Denise

Vad ar det man ska blanda i?

2010-01-23 @ 18:53:45
Postat av: BZ

Gå och lägg dig igen ,snart börjar en ny vecka så passa på och vila dig.

När våren eller sommaren kommer förväntar vi oss att få se lite mer av er vackra ö,då hoppas vi på lite action

2010-01-23 @ 23:50:30
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: :)

http://www.youtube.com/watch?v=fNX-eLp1Tdo&feature=related

2010-01-24 @ 11:34:44
Postat av: moster

Hej lilla gumman.

Nu kommer vi snart. Allt bokat och klart. Flyger med Ryan (hjälp) samt kommer att bo på Trinity Capital Hotel, Pearse street, 4-7 mars. Tidig hemresa den 7 mars. Vi hinner iallafall ses hela lödagen och kanske någon kväll??

Kram Moster och Samuel

2010-01-25 @ 09:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0