Happy times in Sweden mansion

Kl 17 satt jag som bäst i sängen med pyjamasen på och åt kakdeg och tyckte synd om mig själv. Skulle precis ringa managern på Dakota och ge honom ett sanningens ord om att ringa när man sagt att man ska ringa, när mobilen ringer. Det är herr manager som säger att han försökt få tag på mig i två dagar för att säga att jag fått jobbet! "And, we should actually need you tonight, I know it's a short notice but do you think you can make it 'til 18?" Jag ser ner på mig pyjamasklädda kropp och skålen med kakdeg; "I'll be there 17.55!" Hann med ett snabbt samtal till mamma, en dusch, sminkning och att kasta i mig lite riktig mat innan jag galopperade iväg och faktiskt infann mig på Dakota 17.55. Allt har gått jättebra ikväll, managern sa att han var jättenöjd, kollegorna är supertrevliga och jag slipper vandra Dublins gator med en tiggarkopp. Som sagt, happy times in Sweden mansion!

Kommentarer
Postat av: Erik

Heey! Grattis grattis! :)

2009-11-29 @ 11:28:22
Postat av: BZ

Grattis Tessan det var ju skönt att vi slapp starta en insamling,nu kan ni sätta igång och fira men se till att orken finns kvar i morgon.

Vad hade hänt med mobilen,för resten det strunt samma du fick ju jobbet

2009-11-29 @ 14:17:03
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: moster

Det gjorde Du bra!! STORA Kramen Moster

2009-11-29 @ 15:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0