nakenchock

Tess har förvirrat sprungit runt här imorse när jag kom hem från hotellfrukosten och oroat sig över att hon inte kommer ihåg vilken tid hennes intervju är. Hon ska nämligen på en andra intervju på en bar (?) idag. Efter mkt funderande bestämde hon att jag skulle ringa som "Therese" och bekräfta tiden för mötet, dock möttes jag bara av en telefonsvarare. Tillslut bestämde hon sig för att gå dit till halv fyra för hon var "säker på att det inte var tidigare i alla fall." Jag måste ha somnat precis innan hon gick för jag vaknade just av ett sms..

"Hahaha nu glömde jag sätta på mig bh. Och det är way to varmt här inne för jacka!"

Får hon inte det här jobbet nu vet jag inte vad vi ska göra med henne..

Kommentarer
Postat av: KV

"glömde" hahah

2009-11-23 @ 17:55:10
Postat av: Alex

Haha !

2009-11-23 @ 21:15:43
Postat av: BZ

Kom igen och berätta hur det gick

2009-11-24 @ 11:22:03
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: Lea

Hahaha! Jag dör! Så roligt !!

2009-11-24 @ 12:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0