Nattliga konversationer del 5

De senaste nätterna har jag inte kunnat urskilja vad Frida sagt då hon mest har mumlat. Inatt vaknade jag av att hon pratade. Hon pratade länge och väl, men mycket snabbt och ganska tyst så jag uppfattade inte riktigt vad det var hon sa. Men det lustiga var att hon pratade på engelska. Haha, vi kommer köra en Silverstedt när vi kommer hem och inte kunna prata ordentlig svenska. Märker redan nu att jag ofta blandar in engelska ord när jag pratar för att jag inte kommer på de svenska. I alla fall så pratade Frida mycket länge och skrattade sen förnöjt för sig själv. Hon måste ha haft en trevlig konversation.

Kommentarer
Postat av: mahnoor <3

nicee blogg :D

2009-11-24 @ 17:45:45
URL: http://fabulouslifem.blogg.se/
Postat av: BZ

Man får alltid de bästa svaren då man pratar med sig själv,även då de sker på svengelska

2009-11-24 @ 21:35:40
URL: http://notthefirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0