Not another teen blog

Spenderade natten i garderoben på Fitzsimons nattklubb. Hade en egen liten fest i "the box". Nu är sambo och provjobbar och jag saknar henne. När jag för en gångs skull har hela täcket för mig själv känns det kallt. Hoppas hon kommer hem snart och säger att hon har fått jobbet då kan vi gå ut och fira imorgon. Eller om hon inte fått det så kan vi tröst-festa. Hur som så måste vi gå ut och vädras imorgon det luktar alldeles för mkt rök i vardagsrummet.



ps. Idag är jag inte i form för att ta över världen. Det har gått över tills imorgon, okej?

Kommentarer
Postat av: BZ

Hoppas ni får gå ut och fira.För Tessans skull om inte annat

2009-11-25 @ 23:36:16
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: Annika

Du är bäst! Glöm inte det. snart kommer vi och piggar upp dig. Se till att Therese tar hand om dig ordentligt.

2009-11-26 @ 08:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0