Välkomna hem till oss

Filmade lite på vägen hem från city centre igår. Så ni som är intresserade av hur det ser ut på vägen hem till oss kan ju titta och ni som har något roligare för er behöver följdaktligen... inte titta, eller nått.

Notera att jag från början håller kameran rätt, men sedan tänker; "nej det här är nog rätt håll" och vänder den. Resten av filmerna får ni alltså vänta datorn eller huvudet för att se ordentligt. Här följer jag floden Liffey, det kan man göra nästan hela vägen hem.

 

 

Haha, sjukt onödig film, men här har jag svängt av från Liffey och kommit in i området vi bor i. Business-område där det på vardagar är fullt med kostymnissar och på helgerna är allt stängt och man ser knappt en kotte.

Här är raksträcka till vårat hus. I Dublin har de inte tunnelbana utan istället sådana här Luas som ni kan se. I denna filmen upptäckte jag att jag sjunger tyst för mig själv. Har alltså mina hörlurar i och märker inte det. Jesus, det måste jag sluta med.

 

Och här smaskar jag när jag tuggar tuggummi. Jag kan ju inte vistas ute bland folk med mina hörlurar i. I övrigt, här ser ni vår gård och hus.

Och här är vi då framme. Moy House 75! I denna video tyckte jag tydligen att det var mycket viktigt att visa er vår nyckelknippa (?) och det jag försöker visa er på min ipod är att jag lyssnade på Back Street Boys-Larger than life. Inte för att jag vet varför jag ville erkänna det, men tyckte väl att det var lite rolig kuriosa för er läsare.

Värdelöst inlägg, försöker egentligen bara hålla mig sysselsatt så jag slipper tänka på att jag om 4 timmar ska gå och göra bort mig på ett femstjärnigt hotell. Adjö


Kommentarer
Postat av: Erik

Aj min nacke, men det ser ju fint ut. :)

2009-11-22 @ 10:04:19
Postat av: tove

du behöver hjälp tess;) <33

2009-11-23 @ 11:53:07
Postat av: Jeff

Du är sjuk i huvudet.

Du är inte jättebra på att filma och var det även lite flås man kunde urskija ur filmerna?



Och en sak till.. Jag älskar dig

2009-11-24 @ 02:05:46
URL: http://insatisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0