Tess sambo-skola del 1

När man bor så pass nära som jag och Frida gör är det lätt att man hamnar i bråk med varandra. Jag ska därför lära er några värdefulla tips som kan vara bra om ni ska prova på sambolivet. Nu bråkar jag och Frida aldrig och hon har heller inte uttryckt något önskemål om skilsmässa, utan jag ser det som en åtgärd mot framtida dispyter. Riskminimering så att säga.

Se och lär!

När min sambo är och jobbar överraskar jag genom att städa vårat rum


tex bädda sängen


och hänga upp kläder i garderoben

man skulle även kunna städa badrummet om man känner för det, men jag känner att lagom är bäst. Man vill ju inte vara någon toffel direkt.




Kommentarer
Postat av: BZ

Duktig flicka Tess det där skulle många behöva lära sig.Varför inte starta en samlevnadsskola

2009-10-19 @ 23:35:18
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: Liv

Tjena Syrran! Saknar dig massor! Jag vill leka med dig och din mobil... Pappa och mamma vill gå på bio, men det får de inte, för jag vill ha dig som barnvakt. Du måste komma hem snart så jag inte glömmer hur du ser ut!

Puss och kram från Lil´Sis

2009-10-20 @ 09:03:00
Postat av: Moster Führer

Hej lilla gumman

Jättekul att läsa Er blogg och skolminnen men ....

hur går det med jobbsökandet??

Kram Moster Führer

2009-10-20 @ 09:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0