Ö-byte

som sagt var våra mammor här över helgen. det har dansats och druckits öl, i temple bar såklart. vi passade även på att åka till galway och festa med ett rugbylag. samt beställt en och annan ostbricka. efter en lyckad helg firade jag och sambo med att gå en trappa ner och dansa hela natten. veckans vardagshjältar är definitivt personalen på the mezz som alltid levererar. börjar kännas nu att vi närmar oss slutet på en era. jobbar min sista dag på fitzers den 29:onde april och flyg hem är bokat den 6:e maj. har dock ännu inte fattat att jag ska byta ö igen. kommer bli så himla bra

..men gud va jag kommer sakna det här stället.




Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för en helt fantastisk helg på den gröna ön! Jag hade verkligen tokroligt och jag står fast vid min teori om rugbyspelare även efter både visade muskler, magrutor, sår och andra skavanker!!! Nu ska jag låna Therese under en vecka. Det ska bli mysigt.

Puss på er

Mams nr 2

2010-04-12 @ 08:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0