personalfest och obscena bilder

Staffparty igår som slutade på Fitzsimons. Good crack. Kul att höra att sambo uppskattade väckningen, tror dock inte att las tapas är lika nöjda. Aidan (bartender på Fitz), min partner in crime, råkade tydligen även gå in i deras rum inatt. Sitter här hemma själv nu och har lite ångest inför när de kommer hem. Håll tummarna för att jag fortfarande har någonstans att bo ikväll.

Hittade en bild på min kamera imorse som jag inte tänker publicera. Det får duga med dessa istället.

Little Dave, bartender. Georgia, servitris och Terry the tender, bartender.


Joanna och Marius, bartenders. Aidan, bartender.



Ikväll jobbar jag i dörren, är inne på en 11 dagars arbetsvecka, känns som ett år tills jag är ledig nästa onsdag men det är okej. Nu ska jag kolla på PH. Tisdagar är jävla mycket bra dagar, löning, PH och nästan alltid ledigt dagen efter. Frida gillar.

xxx

Kommentarer
Postat av: BZ

Ett litet snedsteg kan väl inte betyda så mycket.Du får väl bjuda på en svensk kalsmåltid i stället,varför inte lite kallops eller något sådant så är nog allt förlåtet,är man uppfödd på sådant förstår nog även spanska flickor att det kan gå lite hett till ibland,Vikingablodet kokar

2010-01-21 @ 22:30:52
URL: http://notthefirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0