Vi flyttar till andra sidan floden?


Borde verkligen sluta lyssna på Thåström och gå och lägga mig. Men jag kan liksom inte låta bli och jag kommer ändå inte somna, sover bara räv nuförtiden. Lägenheten som vi var och kollade på var lite kärlek vid första ögonkastet från vår sida. Det ingår tre flatmates när man flyttar in där. Dom verkar sköna. Halva hyran av vad vi betalar nu. Halva standarden av vad vi har nu. Vi gillar det skarpt. Och nu till det bästa, vet ni vart man kommer om man följer "vår" gata rakt ner längs med the Liffey (floden som går igenom Dublin), efter endast 10 minuter är man i Temple bar området. Raka spåret liksom. Nu kör vi på det här tycker jag.


Nej. jag. kan. inte. sluta.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ni vet att det måste finnas plats för två mammor att sova också.

Puss Mams

2010-01-28 @ 15:37:19
Postat av: BZ

Ni verkar bli bofasta där på Irland så det är klart att ni ska skaffa eget.och med tanke på Tessans samboskola är det väl bäst så

2010-01-28 @ 22:11:08
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: Äppelhagen

Mammor å mammor, tänk att nu kan ni avsätta kapital till er pensionsförsäkring.

Det är bara 16060 dagar kvar närmar sig med raketfart.

2010-01-28 @ 22:34:02
URL: http://notthefirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0