05:30

Även om jag kanske inte var det i stundens hetta så är jag nu mycket nöjd över att Ankan tog mig i handen och hoppade in i en taxi vid ett tiden igår. Vi hade precis börjat shotta jäger och må bra när hon påminde mig om att jag jobbade frukost idag. Vid fyra kom T och M hem efter att ha spenderat resterande delen av natten på mitt jobb, eftersom jag vaknade passade jag på att äta frukost med dem. Nu har jag varit vaken sen dess och ska snart iväg till hotellet. Ikväll går vi all in eftersom raringarna lämnar oss imorgon.

ps. Malin snodde min kudde, mitt täcke och min sida av sängen när hon kom hem (som jag värmt upp), men det är okej för hon är så söt.

Kommentarer
Postat av: Jerry

Och vem skulle ha ansvar för vem??? och vem vill ha en frukostvärdinna som är lite svart under ögonen och inte är det chanel som jäger luktar dagen därpå SKÄRPNING

2009-12-06 @ 11:41:40
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: BZ

Vad gör man inte för de glada svenskorna som kommer på besök,till och med överlåter ett stycke varmt täcke hoppas tomten kommer ihåg detta

2009-12-06 @ 15:09:52
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: Malin

Frida, du vet ju att det är fysiskt OMÖJLIGT att motstå en plats i sängen som redan är uppvärmd och gosig. Men jag ber om ursäkt i efterhand, och tackar även för kudden ;P



Det var superkul att träffas i helgen! Ni är bäst :)

2009-12-08 @ 11:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0