Grattis världens bästa Annika

Igår åkte svenskorna hem. Idag fyller Ankan år. Jag hoppas att hon överlevde helgen trots att diverse baby guinness och fulla irländare. Vi borde ha en mamma i huset oftare. Ankan bjöd på middag och styrde upp, bland annat inhandlade hon en diskborste till oss. Hur bra? Den stora frågan är nu hur diskade vi förut..

Såhär glada var vi när vi sprang för att möta dem i lördags.

"Jag ska få träffa mamma!!"

Therese blev tre år igen.

Malin, lägg ner juridikstudierna och häng med oss på heltid!!


Vi saknar er ännu mer nu när vi blivit påminda om varför vi tyckte om er från början.

Kommentarer
Postat av: BZ

Diskningen klarades nog med lite sköljning under kranen,jag känner igen det från min ungkarlstid.

Hoppas verkligen Malin fortsätter sina studier så någon kan ta hand om Annika en gång i tiden



2009-12-08 @ 22:33:20
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: Annika

Gulle! Vi hade en helt härlig helg tillsammans med er. Vill bara påminna.... Vem var den hottaste av oss alla enligt Terry? (En mycket sympatisk irländare) En tripp till Sweden Mansion rekomenderas starkt till alla som behöver lite roligt i livet.Tack snälla ni för perfekt omhändertagande.

2009-12-09 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0