Tiga är guld?

Lång tystnad från Utvandrarna såhär efter jul. Bloggen har väl kanske inte känts så inspirerande på ett tag, för min del känns ingenting särskilt inspirerande för tillfället. Men sådant brukar ordna upp sig lagom tills nästa dag. 

Våran jul har i alla fall varit till belåtenhet. Paketöppning och pub-besök den 24;e och irländsk jul samt gammal hederlig hemmafest den 25;e. Nu har jag riktigt tråkigt och lägenheten är så kall att mina fingrar känns som isbitar, därför ska jag bädda ner mig i soffan, sätta på en film och vänta på bättre tider.

 

tjing!


Kommentarer
Postat av: BZ

Varför inte värma en glögg eller är det en svensk sedvänja.Det är på tiden att introdusera den på den gröna ön

2009-12-28 @ 20:48:01
URL: http://notthefirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0