Comeback

Kära läsare, jag är medveten om att jag har försummat bloggen den senaste tiden, men det har varit alldeles för mycket springa runt med en bricka och servera Guinness från min sida. Efter klockan 11 ikväll Irländsk tid blir det däremot ändring på detta eftersom jag är ledig i hela.. wait for it..
TVÅ DAGAR!!
(Helt amazing.) Kom precis hem efter att ha spenderat morgonen på hotellet serverandes frukost till några svennar bland andra, väckte sedan Tess i vanlig ordning och nu om ni ursäktar tänker jag sova tills det är dags att dra på sig uniformen igen.

Helgens bravader är inte mycket att skryta med i Halloween-väg men kvällen till ära drack vi i alla fall Baby Guinness och Wicked, vilket indirekt ledde till att jag körade en fiolspelande gatumusikant i slutet av kvällen. Mycket lyckat.



Ps. Nu sitter vi här hemma i Sweden mansion och bara väntar med olidlig spänning på att diverse räkbåtsbilder ska dyka upp. Vem gjorde vad med vem och varför och allt det där. Vems utklädnad blir årets snackis och så vidare. När ni har nyktrat till om några dagar kan ni ju höra av er.




Kommentarer
Postat av: Alex

Haha.. Jag vet inte vem som var bäst men fest kan jag säga att det var, dock hade inte många kamera så bilder kasnke ni får vänta på. Nicklas och tobbe var ronny och ragge (min ide ) Så jävla bra. putte var flinstone och mia kyckling, jeff var tomb rider var väldigt mkt oliak polly var tyke ur hem till midgård ja ni kan ju tänka er hur resan sett ut med johnnys bar vid halv fem och båten gick sju med massa öl oc mat :d

2009-11-02 @ 16:27:41
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: BZ

Vackert Frida det måste vara lite fritid mellan jobbpassen annars blir tillvaron lite tråkig.Har du inga bättre bilder på vokalisten Frida vi ser med intresse fram mot dem i så fall.

Räkgändet har tydligen nyktrat till I dag har Tobbe nmnsdag

2009-11-02 @ 23:42:31
URL: http://notthefirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0