E-mail från lillasyster igen..

Fick ett mail från min efterblivna syrra igen, hon går hästinriktning på ett naturbruksgymnasium i Linköping och har ofta väldigt mycket med stall och skola så hon kommer hem väldigt sällan. (När hon väl gör det pratar hon med världens kanske fulaste dialekt.) Tydligen är hon inte helt nöjd med tillvaron för tillfället och klagar på att hon inte hinner gör något kul..

"Mitt liv är lite annorlunda om man tittar på ert. Typ ni har en ledig kväll o kommer hem tidigt och har sovmorgon dagen efter, va gör ni? jo festar. Va gör jag? Yes, kan plugga lite extra länge idag o sova till kl 8 i morgon wippie haha jag o Malin är verkligen deprimerande, höjdpunkterna är... wait for it!!!
..Desperate på tisdagar, Greys onsdagar, Mammas pojkar torsdagar, Idol fredagar oooooooch sist men mest patetiska lördagskvällen, andra artonåringar lever livet på stan med en alkoholhaltig dryck i högsta hugg, vad gör Tove o Malin? gissa........? JO DET ÄR KÖRSLAGET!! XD Fatta vi har inget liv omg!!!"


Sen började hon ställa krav..

"Är ganska så trött på bönder nu faktiskt. Vill ha ngt annat. Jag kommer o hämtar hem en irländare, eller ni kan väl ta med en hem till mig.. jag har mycket plats för honom i lägenheten. (Helst Colin Farrell eller han i ps I love you)."


För övrigt är hon inte alltid efterbliven utan världens bästa

Kommentarer
Postat av: KV

Sambokärlek, syskonkärlek, Kärleken bara flödar fredagen den 13e, I like <3

2009-11-13 @ 17:23:35
Postat av: Kim

ååh vilken fin bild :)

2009-11-16 @ 00:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0