" They found a dead body downstairs.. "

Hade frukostpasset på hotellet imorse, när jag träffade managern frågade jag som vanligt hur läget va. Halvt sovande lyssnade jag knappt på svaret tills jag hörde orden "dead body downstairs". Vaknade till.
Tydligen hade dom hittat en junkie på toaletten igår kväll, (jag var ledig), som förmodligen dött av en överdos. Drama på Fitzsimons. Kan bara föreställa mig hur de forslade ut kroppen förbi middagsgästerna. Makabert.
Något chockad fortsatte jag att servera frukost till hotellgästerna
Så började min dag, ska tillbaka 5-11 ikväll.




ps. Barn, knarka inte.


Kommentarer
Postat av: KV

Härliga tider i dublin!

Har du sett therese ngt efter det?????

2009-11-11 @ 18:20:58
Postat av: BZ

Det var väl skönt att lnte du fann stackaren.Var rädd om dig

2009-11-11 @ 22:26:07
URL: http://notthefirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0