Arbetssökande på gång

Hela dagen har gått ut på att söka arbete. Har skrivit ut en miljon CV'n känns det som.



Frida hjälpte mig med att skriva under då jag trodde att hennes handstil var bättre än min...



...jag vet dock inte om jag tyckte att det blev så mycket bättre.




Efter att ha delat ut CV'n till minst hundra klädbutiker, varav de flesta sa att de inte behövde mer personal, mötte jag upp Frida som sa att hon fått ett samtal från en pub hon var på igår som vill att hon ska komma och provjobba imorgon. Då fick jag lite panik och började slänga CV'n på förbigående i hopp om att få ett napp. "Please, hire me!" stod jag och skrek samtidigt som jag tryckte papprena i händerna på dem.





Detta fungerade tyvärr inte heller. Så då bestämde jag mig för att hänga på ett gäng zigenare. Ska bara införskaffa en vid kjol, sen startar jag mina business.



Auf wiedersehen

/T


Kommentarer
Postat av: tove:P

HAHAH luffare!! vad ska dom tro om svenska flickor:P tess nu får du skärpa dig;)<33

2009-10-08 @ 12:26:16
Postat av: Denise

Hahahahahahahahaha spare me!

2009-10-10 @ 12:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0