Det går bra nu igen

På grund av den fantastiska uppfinningen "bank holiday" så får jag betalt idag även fast jag är ledig. Kan vara det bästa som har hänt mig någonsin. Jag kan alltså själv välja hur jag ska spendera min arbetsdag och vilka uppgifter som skall utföras. Här är några utav alternativen jag funderar på att få betalt för:

  • Besöka Guinness fabriken, följt av provsmakning av pints under natten.
  • Köpa hem "den lilla gröna" och cola, följt av 3D visning av "Up" på biopalatset.
  • Ett klassiskt Pub Crawl genom temple bar.
  • Besöka Dublin Zoo (det här är egentligen inget option, har bara med det på listan för att sambo har tjatat om det sen Berlin och jag låtsas som att det kommer hända innan vi åker hem).
  • Konstant sängläge resten av dagen.


Titta in lite senare ikväll för den spännande uppföljningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0