Efter regn...

Okej okej, HÅLL I HATTARNA gott folk! Det jag kommer berätta nu kan nämligen komma som en chock; igår regnade det här i Dublin. Sanna mina ord. Vem hade kunnat ana? Det var fortfarande ca 16 grader, men ändå. Idag skiner dock solen från en klarblå himmel, som det ska vara alltså, och jag ska precis laga lite lunch. Gissa vad jag ska göra sedan? *trumvirvel* Gå ut med CV:n!





bara för vi är så dåliga på att uppdatera ska jag bjuda på lite bilder från när dessa berömda CV:n blev till











Kommentarer
Postat av: BZ

Lycka till trägen vinner.Imorgon är det storhelg på Irland tror jag,så det går kanske bättre på måndag.

Simma lugnt i kväll

2009-10-31 @ 14:19:25
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: Denise

Säääääääämst på att uppdatera, sluta upp med att försöka skaffa ett liv och lägg ner hela er själ på bloggen!

2009-11-01 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0