Inga konstigheter

Okej.. jobbade som sagt hela natten på världens största pub i Temple Bar, aldrig sett så många freakade, packade medelåldersmänniskor sjunga med till "who the fuck is Alice". Försök att balanserandes med en bricka med fem Guinness pints på samtidigt som du ska tränga dig förbi en flock elefanter medan dom spelar "let's twist again", elefanternas favoritlåt.

Vid fyra inatt bestämde jag mig för att säga upp mig. Kan ha varit min kortaste anställning någonsin. Eftersom vi var fler som hade samma tankar körde vi en kompani-uppsägning, chefen var mindre nöjd.
Note till mig själv, dansa ALLTID nykter.




Vaknade upp som arbetslös igen. Nu kör vi, ut på gatorna. En dag i taget.


Kommentarer
Postat av: JK (eran största fan)

hahah.. ska tänka på dig nästa gånga jag INTE dansar nykter ;)

2009-10-09 @ 23:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0