Svinis?

Uppdateringen har inte varit på topp idag, men det beror på att inte jag heller har varit det. Sjukdom har tagit över denna kropp. Ett tag befarade jag att det var svinis (trots Fridas 1 liters alko-gel som hon envisats med att släpa med sig genom halva europa) men nu tror jag bara att det är vanlig feber. I vilket fall som helst har jag tryckt i mig Alvedon och sovit hela dagen. Nu ligger jag i vardagsrummet och dricker varm choklad och har "The Office"-marathon med mig själv. Frida ligger och sover för hon var och provjobbade idag. Hon är duktig hon min sambo.

tror jag ska sova nu också, hejs


Kommentarer
Postat av: Annika

Har ringt FK. Det tar 2 veckor innan EU kortet kommer. Du får försöka hålla dig bara lite sjuk så länge. Berätta för din sambo att kudden ska skakas, te ska bryggas, godis ska inhandlas och pussar ska utdelas!Detta ingår i en mammas uppgift och nu får hon ta på sig den rollen.Själv åker jag till New York och roar mig istället!! Krya på dig hjärtat!

2009-10-14 @ 08:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0