Uppdrag; få sambo sjuk

Upptäckte precis att jag och Frida lyckats skriva snarlika inlägg med samma rubrik. Vill bara klargöra att jag inte sett hennes inlägg innan jag skrev mitt. Ännu ett tecken på att vi helt enkelt känt varandra för länge.

Frida gör ett alldeles utmärkt jobb som sambo. Idag köpte hon med sig KitKat hem till mig, hon ger mig vatten och alvedon och hon känner plikttroget på min panna om den är varm och säger "oj, oj" och "stackars liten" när jag ligger och tycker synd om mig själv. Hon har lyckats klara sig från att insjukna än så länge, såg att hon hade utarbetat någon slags teknik för att hålla sig undan bakterierna. Det hon inte vet är dock att jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att vara sjuk och vara hemma själv, så när hon somnat igårnatt låg jag och hostade på henne, ungefär halva natten. He he, nu ska vi se hur länge hon lyckas hålla sig frisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0