Spenderarbyxorna pa

Nu har vi antligen vaknat. Frida sager att det ar hennes enda somn pa fyra dygn, men det tror jag bara hon sager for att ge mig daligt samvete over den pastadda narkolepsin, som jag FOROVRIGT vill dementera! Lat oss bara saga att jag kommit pa ett bra satt att doda lite tid pa.
Vara shoppingnerver har ryckt sedan vi satte vara fotter pa engelsk mark och vi ska nu ut och go bananas pa Oxford Street. Malin ligger bast till i bettingen om nar vi kommer hem, da hon tippade att vi kom hem efter London pga att resekassan skulle vara slut. Det aterstar att se!
Eder T!

Kommentarer
Postat av: BZ

Handla på tjejer så får vi träffa er snart igen,nej för resten den här resan verkar så rolig så var försiktiga så slantarna räcker både till Irland och Skottland

2009-09-28 @ 14:21:11
Postat av: Malin

Oh yes, det är bara synd att jag inte har varit säker nog att satsa pengar på det hela. JAG HADE BLIVIT RIK!!!11ett :P

2009-09-29 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0