Nöjd kund

Den ena halvan av utvandrarna har gått och blivit sjuk. Igen. Nu väntar vi bara på att den andra halvan ska smittas. Igen. Även fast jag gått och nyst och snuvat och ojat mig hela dagen, varit tvungen att springa till bussen imorse vilket resulterade i grov värmebölja när jag väl var på, huvudvärk på jobbet samt riktigt risigt väder, kan jag inte låta bli att känna mig... tja, riktigt tillfreds med tillvaron. Rummet är städat, sängen nybäddad, mjukisbyxorna på, tända ljus och nyss knackade en av våra flatmates på med en kopp av något varmt och sött med citron och lime. Tydligen en riktig brasiliansk dunderkur om man är sjuk. Misstänker starkt att den även innehåller något alkoholhaltigt. Men jag dricker glatt, man är väl inte den som är den...

PS. På torsdag landar även världens bästa moster och kusin på den gröna ön. Kommer bli riktigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0