Time for a change

Vi här på Utvandrarna kände att det var dags för förändring och tänkte avge en visit hos frisören. Och ni kära läsare brukar ju komma med så bra tips och råd så vi tänkte låta er vara delaktiga i beslutet om våra frisyrer.


Fridas alternativ

1. Köra en lite vågad polsk glädjeflicka




2. Vågigt brunt, a.k.a "Hunden"



3. En lite mer städad look "Bibliotikarie som inte fått sig något roligt på sistone"



Själv är jag inne på en lite mer maskulin look.









Jag vet inte om det mest tragiska är att det är såhär vi roar oss om kvällarna, eller det faktum att jag tycker jag är rätt het som kille

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha, fasiken sis, du kanske borde satsa på det där med att bli lite mer butch. Jag tycker också att det passar dig!

2010-02-25 @ 01:30:38
Postat av: Lea

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!



jag dööööör!!!!!!!



Vilken man!

2010-02-25 @ 12:23:27
Postat av: BZ

Köp en sax det blir billigast och så blir det över till en påse tuggummi

2010-02-26 @ 21:55:04
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHAHAHHAHAHHAHAHAH!

nu dog jag!!!!

2010-02-27 @ 14:57:08
Postat av: sebo

de va de basta jag sett!

underhallning. kul att ni uppdaterat massor! Frida kor biblotikarie, och snela tes, klipp dig inte. =)

peace!

2010-02-28 @ 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0