Morgonstund har guld i mun?

Jag hör vårfåglar utanför balkongen när jag sitter och äter min frukost. Det gjorde det lite lättare att stiga upp 05.30 när jag sedan 04.00 hållts vaken av sambo och hennes överförfriskade kollega, som av någon outgrundlig anledning bestämde sig för att slå läger i vårat badrum som är väldigt lyhört. (Anar att det är för att det har golvvärme och vardagsrummet brukar vara freezing på nätterna)

Nu tycker jag vi sätter igång makineriet lite lätt med svensk musik. Känner mig lite patriotisk idag.
Godmorgon

                   

Kommentarer
Postat av: BZ

Livet är hårt för en hårt arbetande människa men varför i herrans namn börjar de så tidigt eller är det ett jobb som löper dygnet runt och du fått en tidig del

2010-01-20 @ 13:27:45
URL: http://notthefirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0