First base i baren second date

Dejten var fan-tastisk. Vi började på 3 Crown Alley där dom har grym personal och avslutade på the Mezz efter stängning, vilket alltid är ett gott tecken. Slim är veckans babe och bartender för att han alltid rear ut gamla drinkar till oss. Samborelationen blomstrar och jag kommer sakna min andra halva som åker iväg på en tripp över helgen.

Självklart önskar vi Johny Cash när vi dejtar.




Något jag är mindre nöjd över är att T har lämnat mig ensam med uppgiften att berätta för las tapas om den stundande flytten.. Så nu vet ni, om ni inte hör av mig på ett tag är det för att jag blivit piñata.

Kommentarer
Postat av: BZ

Ni verkar ha mycket roligt,så jag förstår att Irland är det land ni en gång kommer att minnas

2010-01-29 @ 23:48:44
URL: http://notthefirst.blogg.se/
Postat av: Alex

haha :)

2010-01-30 @ 00:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0